呑んだくれアラフォー親父の英語マスターへの道

やったるで〜 TOEICスコア プラス200点

脳内ビジネス英会話① ~The third man comes to their office~

nakamortです。

 

■昨日の学習

リスニング&シャドーイング

native camp 発音コース+フリートーク  2レッスン

脳内ビジネス英会話 1回目やり直し

 

 

■進捗

脳内ビジネス英会話1回目やり直しのため、1回分遅れました。

週末に取り戻します。

 

 

■感想

久しぶりにnative campの発音コースをやりましたが、新鮮な気がしました。

先生も熱心に発音を教えてくれて、全然カリキュラムは進みませんでしたが、満足しました。

 

■その他気づき

 ブログ投稿もすでに100回を超えました!

継続する力が身についたようです(笑)

 

■脳内ビジネス英会話

 

 

N:Hi, Ronald. I’d like you to meet someone. This is Li-San.

R:Nice to meet you. I'm Ronald Koeman from New York, the United States.

      I'm in charge of sales and marketing.

L:Nice to meet you, too. I'm Li Wei from Shanghai, China.

     I've been working as a purchasing manager for five years.

N:I'll I'd like to have a short meeting about the new product. 

      Do you have a bit of time?

R:Of course.

L:Certainly.

N:Rignt now, let's have a meeting in the room A.

 

To be continued next episode

N:Nakamort

R:Ronald Koeman

L:Li  Wei